دیکشنری آلمانی به فارسی

Wortir دیکشنری آلمانی فارسی. دیکشنری آلمانی به فارسی.


Persitch دیکشنری پرسیچ لانگنشایت 30 تخفیف فروشگاه انتشارات زبان مهر

در صورتی که شکل صرف شده از یک واژه را جست و جو کنید به صورت خودکار به مدخل واژه با شکل.

. معنی و ترجمه کلمه آلمانی wollen به فارسی به همراه مثال تلفظ آنلاین و توضیحات گرامری. ترجمه از فرهنگ لغت آلمانی - فارسی تعاریف دستور زبان. رو به آلمانی حتی به فارسی جستجو کن.

قفل های کتابی با قیمت استثنایی فروش انواع قفل های امن آچمز در دیجیکالا. البته بهتر است برای ترجمهی لغات تخصصی به این دیکشنری مراجعه نکنید. در این کتاب استانداردهای پایه زبان آلمانی و گرامری.

دیکشنری آموزشی آنلاین و چند زبانه بیاموز شامل زبان های آلمانی انگلیسی اسپانیایی فرانسه ترکی استانبولی و عربی. فرهنگ آلمانی به فارسی حاضر با بیش از ۳۰۰۰۰ از متداول ترین. دیکشنری آلمانی به فارسی آریان پور که توسط امیر اشرف آریان پور تالیف شده است و نزدیک به ۱۰۰۰ صفحه می باشد دارای ۶۰۰۰۰ لغت زبان آلمانی است.

شامل صدها هزار وازه به زبانهای گوناگون. در Glosbe می توانید ترجمه هایی از آلمانی به فارسی را از منابع مختلف پیدا کنید. کلاس سینما اولین مدرسه اینترنتی آموزش فیلمسازی به زبان فارسی.

واژه نامه دو زبانه آلمانی فارسی هر چیزی مثل کلمه جمله اصطلاح و. اگر دنبال یک دیکشنری هستید تا لغات مورد نظرتان را در یک موضوع خاص از آلمانی به فارسی و برعکس ترجمه کند دیکشنری آنلاین هوشیار میتواند گزینه مناسبی به حساب بیاید. از طرف دیگه حجم لغات جدید زیاده و نمیشه وقت زیادی براش صرف کرد.

دیکشنری ترجمیک مجموعه ای غنی و پویا از لغات ترجمه شده توسط مترجمان ترجمیک است. به همراه مثال تلفظ شنیداری و توضیحات گرامری واژگان. و اما میرسیم به فرهنگ دو سویه آلمانی.

این فرهنگ آلمانی حاصل کار یک نویسنده. در شروع آموزش زبان آلمانی نیازمند یک لغت نامه آلمانی به فارسی اید. یکجورهواپیمای بزرگ المانی.

فرهنگ آلمانی فارسی تدوین فرامرز بهزاد می باشد که شامل بیش از سی هزار واژه زبان آلمانی معاصر و همین تعداد تعبیرات و اصطلاحات جاری می باشد. Barrons Dictionary یا دیکشنری آلمانی بارون با بیش از 100000 واژه از ترجمه تخصصی میتوان آن را به عنوان یک کتاب و مرجع ایده آل برای کتابخانه ها و کتاب های تخصصی در منزل به کار برد. اپلیکیشن فلش کارت آلمانی مجموعه کاملی از کلمات آلمانی به روش لایتنر.

این دیکشنری فقط به سه زبان مسلط است که از آنها میتوان به آلمانی فارسی و انگلیسی اشاره کرد. از بخش بالای صفحه وارد شوید در غیر این صورت از دکمه پایین مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید. کلاس سینما اولین مدرسه اینترنتی آموزش فیلمسازی به زبان فارسی.

2- دیکشنری آلمانی به انگلیسی Barrons. مدخلها در دیکشنری آلمانی به فارسی براساس شکل خنثی از هر واژه ایجاد شدهاند. دیکشنری های آکسفورد دودن Oxford-Duden و کالینز Collins جزو بهترین دیکشنری آلمانی به انگلیسی هستند که می توانید برای یادگیری زبان آلمانی از آن ها استفاده کنید دیکشنری آلمانی به انگلیسی آکسفورد.

فرهنگ دوسویه فارسی آلمانی Langenscheidt Universal Wortebuch. ترجمهها از رایجترین به کمتر محبوبتر دستهبندی شدهاند. دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی به شما کمک می کند معنای لغات را به خوبی پیدا کنید.

دیکشنری آلمانی به فارسی آریان پور را نشر فرهنگ معاصر منتشر کرده است. 1 - تغییر ناپذیر صفت ترجمه کلمه unabänderlich به فارسی دیکشنری آلمانی بیاموز. برای این که سرعتتون در یادگیری بالا بره.

فرهنگ لغت فارسی به آلمانی آلمانی به فارسی آلمانی به آلمانی با بیش از 4۰۰۰۰۰ لغت همراه با تلفظ. معنی و ترجمه کلمه آلمانی unabänderlich به فارسی به همراه مثال تلفظ آنلاین و توضیحات گرامری. 1 - خواستن فعل 2 - لازم بودن فعل 3 - رفتن فعل.

دیکشنری آلمانی فارسی به همراه مثال تلفظ ضرب المثل و اصطلاحات آلمانی. مواظب چیزی کسی شدن رسیدن به چیزی کسی را پاییدن. دیکشنری آفلاین ققنوس.

دیکشنری آنلاین هوشیار. سرویس رایگان Google کلمهها عبارتها و صفحههای وب را از زبان انگلیسی به بیش از ۱۰۰ زبان دیگر و برعکس ترجمه میکند.


دیکشنری آلمانی به آلمانی Langenscheidt آموزش سریع زبان


فرهنگ آلمانی فارسی دیکشنری آلمانی به فارسی فرامرز بهزاد خوارزمی


برنامه اندروید دیکشنری آلمانی به فارسی و بالعکس چارخونه


معرفی بهترین دیکشنری های آلمانی آلمانی به فارسی آلمانی به آلمانی


دیکشنری آلمانی به فارسی دیکشنری آلمانی مکتوب مجله علمی آموزشی مکتب خونه


دیکشنری آنلاین بیاموز


کتاب فرهنگ لغت آلمانی به فارسی


معرفی بهترین دیکشنری های زبان آلمانی وبلاگ ترجمیک


دیکشنری آلمانی به فارسی Youtube


برنامه دیکشنری آلمانی به فارسی و بالعکس دانلود کافه بازار


دیکشنری آلمانی فارسی آنلاین Wort Ir


دیکشنری آلمانی به فارسی و فارس Apk Android App Kostenloser Download


خرید کتاب کتاب فرهنگ فارسی به آلمانی فرامرز بهزاد تا 50 تخفیف زبانمهر


دیکشنری آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی جدید2021 Latest Version For Android Download Apk


دیکشنری دو زبانه آلمانی و فارسی آلمانی بیآموزیم


دیکشنری آلمانی به فارسی بهزاد کامل متن


انواع دیکشنری آلمانی خرید دیکشنری آلمانی هدف نوین

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel